ملانصرالدین وقتی وارد طویله میشد به خرش سلام میکرد....
گفتن : ملا این که خره نمیفهمه که سلامش میکنی...!!!
میگه : اون خره ولی من آدمم،
من آدم بودن خودم رو ثابت میکنم،
بذار اون نفهمه....!!!
حالا اگه به کسی احترام گذاشتی حالیش نبود،
اصلا ناراحت نباشید،
شما آدم بودن خودتون رو ثابت کردید،
بذار اون نفهمه...
http://zahranorouzi40.blogfa.com
Sweet Princess ...
ما را در سایت Sweet Princess دنبال میکنید
برچسب: حکایت ملا نصرالدین,حكايت ملا نصرالدين,حکایت های ملانصرالدین, نویسنده: بازدید: 26