در زندگی یاد گرفتم:با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند.از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز از من بیزار خواهد بود.وتنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهمو سه چیز را هرگز فراموش نمیکنم :1 . به همه نمی توانم کمک کنم2 . همه چیز را نمی توانم عوض کنم3 . همه من را دوست نخواهند داشت ....! 
برچسبها: جملات زیبا
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم بهمن ۱۳۹۵ساعت 18:33 توسط زهرا نوروزی |
Sweet Princess ...
ما را در سایت Sweet Princess دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 12:52